همه میگن لطافت بارون من میگم شاشیدن آسمون روزمین
by : x-themes

 

به وبلاگ من خوش اومدين لطفا

 

نظر يادتون نره مر28+2 خوش

 

بگذره

             

 



نظرات شما عزیزان:

aida
ساعت0:35---21 خرداد 1393
سلام عزیزم وب خوشملی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی و منو با عنوان ترنم اشک لینک کنی بیا بهم بگو تا منم بلینکمت راستی عنوان هم بگو بوووووووووووووس بای

farnaz
ساعت15:54---2 فروردين 1393
سلام عزیزم...وبت خیلی عالیه

بی زحمت ب منم سر بزن...خاسی منو بلینک

لینکی


fahimeh
ساعت9:03---22 اسفند 1392
سلاممممممممممممم خوبی؟ یه انجمن ساختم واسه دهه هفتادی ها خوشحال میشم اونجا ببینمت کللللللللللی ! منتظرتم ! اینم آدرسش www.cafe70.ir

حسن باقری
ساعت10:26---14 دی 1392
سلام عزیزم دیگه احوال ما رو نمی گیری عزیزم بیا plusi.ir سایت مال خودمونه ؟

حسن باقری
ساعت10:26---14 دی 1392
سلام عزیزم دیگه احوال ما رو نمی گیری عزیزم بیا plusi.ir سایت مال خودمونه ؟

arash
ساعت12:03---24 شهريور 1392
سلام فاطي خانم تبريك ميگم رفتي اردبيل راحت شدي از گرمي
مارو فراموش نكنياااااااااااا


saeed
ساعت11:35---21 شهريور 1392
سلام خوبی؟وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی راستی لینکم کنی

arash
ساعت2:41---18 شهريور 1392
دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:

تو را چه به عشق. . .

گفتم چرا؟

گفت تو خوابی و عشقت در آغوش دیگریست . . .

لبخندی زدم و گفتم :

خدایا این مخلوق توست . . .

شاید تو خوابی که خبر از رسم دنیایت نداری . . .


FATEMEH
ساعت19:15---11 شهريور 1392
بــرای هـــــــــــــــــرکه ســنگ تمــــــــــــــــام گــذاشتم...



با هــمـــــــــــــــــــان سنــگ سنگــســــــــــــــــارم کرد!!!
پاسخ:میسی که بهم سر میزنی اجی


FATEMEH
ساعت19:23---8 شهريور 1392
اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍم ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ !


ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ


ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ


ﺩﻟـﺖ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ …


سلامتیه هرکی دلش تنهاست …


fatemeh
ساعت21:20---7 شهريور 1392
ممنون عزیزم منم لینکت کردم


fatemeh
ساعت18:55---7 شهريور 1392
سلام اجی وبلاگ خییییییییلی خوشملی داری اگه دوست داشتی به منم سر بزن بوووس فعلا

جکي چان
ساعت23:40---27 مرداد 1392
فروش آرشيو کامل فيلم هاي جکي چان در :

http://www.jakifilms.mihanblog.com

بهترين فيلم هاي کمدي-رزمي در دنيا

هر DVD فقط 2000 تومان

--------------------------------------------------
فروش اسپمر کاملا اتوماتيک براي بلاگفا - بلاگ‏اسکاي - لوکس بلاگ
با قابليت خواندن کد امنيتي - ارسال کاملا اتوماتيک
کامنت آزمايشي رايگان ارسال کنيد و از صحت کارکرد اسپمر مطمئن شويد
دانلود در : www.newcom.abarblog.ir


احسان
ساعت10:15---30 بهمن 1391
سلام دوست عزیز..وبلاگ قشنگی داری
اگه امکانش هست به وبلاگ منم سر بزن
ممنون


طنز
ساعت10:08---24 بهمن 1391
سلام منم لینک تان کردم اما ادرس من درصفحه وب شما مشکل داره لطفا دوباره ادرس را وارد کنید این ادرس www.mkhaneh.lxb.ir

دنیا
ساعت17:07---22 بهمن 1391
خدا نکشدت فاطی http://www.fatiland.lxb.ir/images/smilies/smile%20(14).gif یعنی کامران انقدر پیره http://www.fatiland.lxb.ir/images/smilies/smile%20(14).gif لابد هومن هم بچشونه
http://www.fatiland.lxb.ir/images/smilies/smile%20(14).g if


محدثه
ساعت15:43---22 بهمن 1391
سلام آفرين به احساسات و سليقت
موفق باشي
به وبم سر بزن


عاشقانه
ساعت16:23---16 شهريور 1391
در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار

روزی به نام فراموشی وجود ندارد . . .

اپم
اپمممممممممممممم


عاشقانه
ساعت17:18---22 مرداد 1391
استعداد عجیبی در شکستن داری....


قلب...غرور...پیمان...


استعداد عجیبی در نشستن دارم....


به پای تو...به امید تو...در انتظار تو....

سلاااااام اپمممممم یاشاسین تراختورررررر


آرتمیس
ساعت1:36---16 مرداد 1391
خبر مهمممممممممم!!!!!
لطفا بیا بخون و اطلاع رسانی کن!!!
فعلا


آرتمیس
ساعت16:38---11 مرداد 1391
سلام چطوری؟؟؟؟خوبی؟منتظر رای گیری بودی؟؟؟من فرم نظر سنجی رو آماده کردم گذاشتم تو وبلاگم زیر همون پست اول.پس بیا به 2تا جمله ی قشنگ رای بده.فقط یه خواهشی که دارم اینه که 2 تا رای رو به خودت نده و قشنگترین جمله ها رو انتخاب کن که حق کسی ضایع نشه.منتظرتم.چون اگه دیر بیای به ضررت تموم می شه.

Moein
ساعت16:29---11 مرداد 1391
خیلی کرتیم آجی فاطی مرسی از نظر خوبت وبلاگت 20 حرف نداره من لینکت کردم لطفأ با اسم *بی گناه ولی همیشه متهم* لینکم کن بعد خبر بده

آرتمیس
ساعت14:36---10 مرداد 1391


سلام.آپم.
این یه پست ویژه هست برای معروفیت وبلاگت.پس از دستش نده و تا آخر بخونش تا دلیل معروفیت وبلاگتو بدونی.
فقط با یه نظر اسم وبلاگت تو یه پست جداگانه از وبلاگم درج می شه.پس زود بیا.فرصتو از دست نده.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 8 مرداد 1398 13:2 |- دیوونه سر به هوا -|

ϰ-†нêmê§