همه میگن لطافت بارون من میگم شاشیدن آسمون روزمین
by : x-themes

 

 

 


 

رفتی به سلامت من خدا نيستم ك بگويم صدبار اگر توبه شكستی باز آيی آنكه رفت به حرمت

 

 

 

 

    

 

 


 

 

 آنچه كه با خود برد حق بازگشت ندارد رفتنش مردانه نبود لاعقل مرد باشد و برنگردد خط زدن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من پايانه من نيست آغاز بی حرمتی توست هميشه بهترين ها برای من بوده و هست اگر تو مال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نبودی قطعا بهترين نبودی و نيستی صحبت از فراموشی نيست صحبت از لیاقت است محكم تر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنم كه براي تنها نبودنم جيزی كه اسمش غرور گذاشته ام برايت به زمين بكوبم احساس من

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قيمتي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

داشت كه تو برای پرداختش فقير بودی، ...

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

طنز
ساعت8:23---24 بهمن 1391
به به براستی عجب وبی داری من که حال کردم واقعا از زحمات مدیر سایت هم متشکرم منم خوشحالم میشم که بهع سایت من بیایی سایتی برای طنز و هم برای چت و برای پول در اوردن تاز ه اگه میخواهید برای وبلاگ و یا وب سایت شما تبلیغات کنم کافیست اسم خودتون و ادرس وبلاگتون و یا وب سایتتون خوشحال می شم بهم سر بزنی لطفا در بهتر شدن سایت به ما کمک کنید
اگه خواستید هم می تونی منو با اسم طنز و با ادرس www.mkhaneh.lxb.ir لینک کنی و بعدن بهم خبر بدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 24 بهمن 1391 8:18 |- دیوونه سر به هوا -|

ϰ-†нêmê§