همه میگن لطافت بارون من میگم شاشیدن آسمون روزمین
by : x-themes

آقا دیروز به مخاطب خاصم اس دادم!

من : شلام عزیزززم شطولی عشلم خوفی ی ی ی ؟؟

 


مخاطب خاص : شلام خوفم شوکولم

 


من : دالی چیتال میتال میتونی !؟

 


مخاطب خاص : من باباشم عشلت لفته فلافل بگیله گوشیشو جا گذاشته...

 

هیچی دیگه از ریشه بد بخت شدم



نظرات شما عزیزان:

حسن با قری
ساعت15:45---4 آبان 1392
سلام عزیزم من حسن باقری هستم ایمیل ام خرابه ادرس جیمیل ntsdco1@gmail.comام هست من همیشه به شما سر می زنم اما شما به من سر نمی زنی بیا به سایت مردم سرا و عضو بشو سایت شلوغ و خوبی نام کاربری من feacbook است و اسم من حسن باقری است با شه من منتظر هستم فعلا بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 شهريور 1392 19:40 |- دیوونه سر به هوا -|

ϰ-†нêmê§